Komunikace

Co děláme

Jsme odborným expertem tématu udržitelnosti v oblasti komunikace a marketingu. Pomůžeme vám nastavit správnou strategii, obsah i zrealizujeme komunikaci za vás. Eliminujeme greenwashing v komunikaci.

Komunikace

Služba obsahuje:

Podíváme se na stávající komunikaci vaší firmy z pohledu udržitelnosti. Vypracujeme podrobnou analýzu, co v komunikaci funguje, nefunguje. Zaměříme se také na hrozby greenwashingu. Připravíme detailní výstupní zprávu, která může sloužit jako podklad pro strategii komunikace i jako brief pro vaše kreativní agentury.

Pro koho je služba vhodná:

Pro firmy, které už mají aktivity v oblasti udržitelnosti a chtějí je komunikovat s co největším dosahem a bez greenwashingu.

Jaký je přínos služby:

Dostanete srozumitelnou analýzu, která vám zodpoví otázky typu proč to má smysl, a jak se ke komunikaci strategicky postavit. Dostane komplexní obrázek o stávajícím stavu, to dobré i to ne zcela uspokojivé.

Služba obsahuje:

Připravíme pro vás efektivní komunikační strategii se vším potřebným. Nastavíme okruhy témat a vytvoříme strategický komunikační mix, který doplníme o obsahovou strategií a komunikační plán.

Pro koho je služba vhodná:

Pro firmy, které už mají aktivity v oblasti udržitelnosti aktivity realizuji a chtějí je komunikovat s co největším dosahem a bez greenwashingu.

Jaký je přínos služby:

Získáte dlouhodobý návod pro svůj tým i externí agentury, jak úspěšně komunikovat udržitelnost navenek i dovnitř firmy. Vaše týmy se naučí, co a jak komunikovat s úspěchem a bez obav z greenwashingu.

Služba obsahuje:

Díky dlouholetým zkušenostem naších expertů na marketing a komunikaci zrealizujeme nastavenou strategii komunikace udržitelnosti, resp. komunikační a obsahový plán.

Pro koho je služba vhodná:

Pro firmy, které už mají aktivity v oblasti udržitelnosti ale nemají stálý marketingový tým, který by jim dokázal zajistit specifickou komunikaci v tématu udržitelnosti.

Jaký je přínos služby:

Zviditelníte se v tématu udržitelnosti bez obav z greenwashingu. V našem týmu jsou zkušení experti, kteří dlouhá léta pracovali v PR a komunikačních agenturách. Přesně tak ví, jak strategii i plány komunikace nastavit tak, aby byly úspěšné.

Služba obsahuje:

Obsahový management a copywriting v oblasti udržitelnosti. Nastavíme vhodný obsah a obsahový plán udržitelnosti v rámci komunikace firmy. Zkoordinujeme komunikační kampaně s pohledu obsahu. Připravíme obsah firmě na míru, tak, aby byl srozumitelný pro všechny.

Pro koho je služba vhodná:

Pro firmy, které potřebují tvořit kvalitní a důvěryhodný obsah na téma udržitelnost pro svou cílovou skupinu.

Jaký je přínos služby:

Důvěryhodnost a zviditelnění u zákazníků díky kvalitnímu obsahu k tématu udržitelnosti, kteří připravují zkušení odborníci. Content marketing je efektivní nástroj pro dosažení široké škály marketingových a komunikačních cílů.

Služba obsahuje:

Získejte podporu a vedení v oblasti efektivní komunikace vašich aktivit v oblasti udržitelnosti. Formou individuálních konzultačních hodin vám poradíme s vašimi plány v komunikaci udržitelných témat a pomůžeme komunikaci nastavit správně se všemi aspekty komunikace udržitelnosti.

Pro koho je služba vhodná:

Pro firmy, které mají vlastní marketingové týmy a potřebují pouze strategický pohled na komunikaci udržitelnosti formou individuálních konzultačních hodin.

Jaký je přínos služby:

Nemusíte mít interního stratéga a odborníka na udržitelnost a její komunikaci. My tuto roli vezmeme na sebe. V rámci pravidelných konzultací vás povedeme správným směrem. Finální komunikace bude již na vás.

Služba obsahuje:

Nahradíme chybějící pozici specialisty na komunikaci ve firmě. Díky naším odborným znalostem a zkušenostem můžeme efektivně a cíleně komunikovat s klíčovými stakeholdery firmy, budovat silnou reputaci a pozici na trhu a rozjedeme komunikaci udržitelnosti.

Pro koho je služba vhodná:

Pro firmy, které nepotřebují nebo nemají prostředky na interní tým, který by se specializoval na velmi specifickou oblast udržitelnosti a její komunikaci. My tuto roli vezmeme na sebe a budeme celou agendu koordinovat.

Jaký je přínos služby:

Úspora nákladů a flexibilita. Nemusíte budovat interní tým v náročném tématu udržitelnosti. Dle vašich potřeb a možností nastavíme každý měsíc konkrétní aktivity a plán spolupráce.

Náš tým

Ivana Hekerle

Ivana Hekerle

Ředitelka oddělení komunikace

Jana Bábiková

Jana Bábiková

Manažerka komunikace

Antonie Motyčková

Antonie Motyčková

Social media specialistka